mandag den 16. maj 2011

Jeg har modtaget en Award


har været så sød og rigtig rar at give mig en award. Mange tak for det. 

Jeg skal fortælle 7 ting om mig selv.
  1. Når jeg griner... kommer jeg tit til at grine lidt for højt
  2. Kan ik udstå øl - men rødvin og drinks kan godt komme an
  3. Thailand er mit total yndlingsland og har boet der 1/2 år
  4. Jeg er blondine
  5. Kan ik udstå stanken af henholdsvis kogte røde pølser og guldkorn
  6. Jeg elsker at tage billeder 
  7. Ælsker sushi, men har først fornyelig selv lært at lave det

Jeg sender legen videre til:



God fornøjelse :O)

Måske nogle af jer allerede har modtaget den, det beklager jeg :O)



8 kommentarer:

Frk. Trillingsgaard sagde ...

Tuuusind tak for awarden, men er det okay jeg hopper over....? Jeg har så mange fremtidsplaner, der kører rundt i hovedet lige pt - og det tager det meste af min energi... Men IHHHH hvor den varmer... Tak med tak på!!

Malene sagde ...

Tak for awarden. Jeg tager den gerne op, hvis jeg lige finder tiden til det midt i flytning osv.

Pauseknappen sagde ...

Hej du!
Hyggelig blog, melder mig hermed på listen over dine faste læsere :)
Tak for awarden, jeg har allerede modtaget den, men blev meget glad alligevel...Nu må jeg snart få lavet et blogindlæg om det! Så tak for påmindelsen ;)

Kærligst.

Xenia sagde ...

Tak, hvor er du sød. Jeg har dog faktisk allerede fået den og besvaret den :) Du kan se mine svar her: http://hjemmehosxenia.blogspot.com/2011/05/and-award-goes-to.html

Anne sagde ...

Tak for awarden:) Den er jeg rigtig glad for! Men jeg tillader mig lige ikke at svare på spørgsmålene alligevel - sidder midt i en opgave, så jeg må hellere koncentrere mig om den;) Men jeg er glad for awarden!
Kh Anne

LineLundquist.dk sagde ...

Ih mange tak for awarden, det er jo min første på en relativt ny blog :)

Brinja sagde ...

Ihh hvor fint, tak! jeg må se om der bliver tid til sjov snart :)

Cristine sagde ...

Kære tante pap!
Tak for awarden. Tager den op snarest!
KH C